måndag, april 09, 2007

Plåster på såren

Välkommen till Uppmuntransbloggen

När dagen börjar så här dåligt (ni vet, med snö...) så bara måste jag muntra upp mig själv. Och vad kan vara bättre än att lägga ut lite bilder på snygga TV-doktorer, i rangordning...

My number One.. Luka, han är ju het så het haaaaaaaa Bilden är från sfist.com.

På andra plats kommer Dr House. Jag vet. Han är butter och synisk. Men det gör honom bara så mycket sexigare i mina ögon. På tal om ögon. Titta på dem... Bilden är från sg.hu.

På en säker tredje plats kommer Dr McDreamy. Några kanske hävdar att han borde vara etta men han är liiite för pojkaktig för min del. Het, men pojkaktig. Bilden från thebeststuffintheworld.com.


Känner du igen min fyra? Det är Udo, från Kliniken! Gudars vad kär jag var i honom i slutet på det "ljuva" 80_talet. Bilden från static.twoday.net.

Funderade ett tag på någon från Doktorn kan komma men jag gillade nog aldrig någon av läkarna i den serien så där jättemycket. Piloten Sam däremot men nu skulle ju det här handla om läkare :-)

13 kommentarer:

Andelieb sa...

Jag tyckte att David i "Doktorn kan komma" var så himla snygg. Men jag vet inte om jag skulle tycka det i dag. Det var ju ett tag sedan ;)

Vonkis sa...

Vem var David? Jag kommer ihåg Tom och Geff. Eller han kanske inte var en av läkarna den där David? Måste genast söka på imdb.com!

Vonkis sa...

Nu har jag googlat och han VAR ju läkare, han som dog. Helt OK, fast inte lika snygg som Udo ;-)

Anonym sa...

jag gillar den där sura doktorn, nr 2? kommer inte ihåg namnet, orkar inte backa å se efter...för trött för meningsbyggnad.. nä - skojar bara. bara lat!

miyala sa...

Haha! Roligt att du tycker McDreamy är för pojkaktig när du tycker om killar utan hàr pà bröstet och framförallt sàngaren i BWO! Jaja min älskling fick ju vara med pà listan iaf även om han kom trea. Tack för det:=) Kan hàlla med om att Luca är snygg men Dr House... jaja, jag vet hemligheten!;=)

Vonkis sa...

Miyala
Läkare ska inte se ut som pojkar. Du måste hålla redan på skillnaden mellan kategorierna!

miyala sa...

aha! dà förstàr jag... men mcDreamy är manlig! mums!

Vonkis sa...

Smaken är som röven
klöven

miyala sa...

puss!

Bloggblad sa...

Visst kan de vara tjusiga att vila ögonen på, men i verkligheten tror jag att de riktigt bildsköna herrarna helst bara vill spegla sig i beundrande ögon. Och med tanke på skilsmässostatistiken bland skådisar tror jag att jag har rätt.

Andelieb sa...

Miyala:
Klart att House måste vara med på en sådan lista. Fast av alla på Vonkis lista hade jag satt honom överst. It´s the eyes. Och så är karaktären House väldans underhållande men jag vet inte om det hör hit...

Anonym sa...

Åh! Luuuukaaaa! :-P

PGW sa...

Nån har en liten orgie här tror jag ;-)