tisdag, januari 05, 2010

Lite vinterbilder

Välkommen till VinterBloggen

Under nyårsdagen fanns det människor som tyckte att det var en bra idé att ge sig ut i snöyran. Jag var inte en av dem...

Bilden sknar inte skärpa, det snöar och blåser. Huvvaligen.

LilleRille leker i snön. Tänk så kul om snön på trädet bakom hade fallit ner, he he.

Ser ut som att Marr skulle kunna söka till Exorcisten om de skulle göra en ny version av den.

Har man varit ute och brottats med snön förtjänar man lite fika mär man kommer in igen. Och ja, jag gjorde saffransbiscotti ändå men dyrt var det. Som synes gjorde jag även ischoklad, trots att någon tycker att jag förtjänar att dö i förtid då jag "stoppar godis i årstidsbestämda kategorier", vad nu det betyder.




Dagens FRA:are – Twin Towers
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: