lördag, februari 06, 2010

Lite vinterbilder från Ö-vik

Välkommen till VinterBloggen

Måste ju dela med mig av lite bilder från Ö-vik också.

Här är de två lyftkranarna jag skrev om tidigare och i den blå hänger discokulan.


Själevadskyrkan lite på avstånd. Och ja, det är solen som har tittat fram och skiner på kyrkan.

Samma kyrka på lite närmare håll. Den är inte så där sned egentligen, bara jag som tydligen inte kan hålle i en kamera ordentligt.


Dagens FRA:are – download torrent Piracy
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiska bilder. Visst är det skönt när solen börjar att skina. Man får energi på något konstigt sätt.

Diskokulan var rätt häftig med melodifestivalfärger i mörkret.

Elisabeth.

Evas blogg sa...

Fin kyrka. Både inuti och utanpå.

Micke sa...

Jag tycker mig känna igen mig lite ;)

Vonkis sa...

Elisabeth
Tackar.
Är discokulan kvar eller försvann den med Mellon?

Eva
Sannerligen.

Micke
Huuur kaaan det komma sig? ;-)