onsdag, april 12, 2006

Bättre idag

Idag mår jag mycket bättre. Tack för era krya-på-dig-hälsningar.

Jag gick ut en liten stund och satte mig på en bänk i solen. Bänken står precis utanför lägenheten och det var därför jag vågade mig ut. Det var jätteskönt att få komma ut och lapa lite sol en stund.

Nu ska jag läsa lite inför kursen ikväll. Det är sista träffen och vi ska spela ett slags rollspel. Sedan ska jag bara intervjua en ledare och skriva kring det.

Hmm, jag tror jag ska kolla med Hagebyskolans rektor om jag får intrevjua honom. Kan vara roligt att höra vad han anser om grupprocesser, förändringsarbete, genus och lärandeledarskap.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du äääntligen har piggat på dig. Passa på att storhandla nu inför Påsk och unna dig något gott och fira ditt tillfrisknande. Hoppas du känt mina tankar, även om jag inte hunnit att ringa. Från och med idag är jag påskledig.