fredag, november 03, 2006

Idol 2006

Välkommen till Idolbloggen

Ok, här kommer det

Felicia Vad bra hon är, även om det kändes osäkert p åde högsta tonerna, hoppas mycket på henne.

Erik Käre värld, Jag är impad! Det här var verkligen bra!

Danny Kändes ansträngt, vet inte vad det har tagit åt honom sångmässigt. Han kan ju fortfarande hantera kameran med kan han ju inte förlita sig på hela tiden.

Markus Kändes väldigt lojt, som att han inte var med i matchen, har vi otur åker han ikväll...

Cissi Stelt och tråkigt. Lät som att hon skulle börja gråta ibland.

Johan Men VAD förvånad jag blir, Johan sjöng en ballad... Dessutom gjorde han det falskt och oengagerat.

Jag tror att de tre som hänger löst denhär veckan är Johan, Cissi och Danny. Jag hoppas att Johan åker.

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Danny var stel som en pinne. Kändes som om hårsprayen fixerade även nackmusklerna...
Jag ringde på Felicia!

Ska du inte gå och höra Missa Brevis i Söderköping i morgon kväll kl 18? Jag är inte med och sjunger - jag är bara påhejare...

Anonym sa...

häjja markus

Vonkis sa...

Bloggblad
Tyvärr, ska på IKEA på dagen och sedan ska vi ut och äta på kvällen. Men nu ska jag få gratis NT unter "en period" och då jämarns ska jag hålla koll på vad som händer.

Annie
Och Felicia

miyala sa...

annie och vonkis... och ERIKKKK

Felicia förstàr jag inte alls vad det är för speciellt med... orkar aldrig lyssna klart pà en av hennes làtar

Bloggblad sa...

Då måste du läsa Sörpingsidan noga - för musikaliskt händer det en hel del fram till jul. Min barnkör sjunger nästa söndag t.ex....

Vi på Kantarellen sa...

E R I K !

Cissi som jag gillade i början, blir bara sämre och sämre-

Anonym sa...

erik växer lite..men saknar personlighet..felicia har potencial men är för korrekt, danny -haha! johan - passar som estet-möjligen, cissi -också estetklass, MAAAARKUS 4EVER
å jag..

Vonkis sa...

Bloggblad
Ska genast spana in vad det står där!

Mamselamsen
Gillade också Cissi från början men det har ju inte hänt något med henne sedan finalerna körde igång.

Miyala
Du gillar ju bara Erik för att han påminner om en viss skådespelande irländsk suput...

Annie
Sannerligen!

miyala sa...

Vonkis! Vilken suput pàminner han om... är rädd att jag inte riktigt förstàr...

miyala sa...

ah.... nu förstàr jag, du menar han med ögonen... Mr colin farell, jo faktiskt lite... du glömde nämna drogerna:(