söndag, mars 15, 2009

Det är klart man hänger med

Välkommen till NyhetsBloggen

Handlade på p.byrån igen idag och jo då, det yppades några bevingade ord idag med.

Före mig i kön stod två värnpliktiga. Den förste frågade den andre om det var Malena som vann igår var på den andre, så där lagomt kaxigt svarade, "Det sätter jag en ära i att inte veta".

Men om man lyckats med bedriften att dagen efter finalen i Melodifestivalen helt missat vem som vann så borde det rimligtvis även innebära att man inte läst en endaste dagstidning, inte varit på någon nyhetssajt, inte lyssnat på radion och knappt ens sett ett nyhetsinslag. På hela dagen.

Det känns verkligen ärofullt.


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

7 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Mmmm. Så är det nog. Å andra sidan så vet jag hur det känns att helt missa största förstasidesnyheten...

Evas blogg sa...

:)

Vonkis sa...

Klimakteriehäxan
SÄger inget att man inte alltid hänger med, det var just det där med att "sätter en ära" som fick igång mig.

Eva
Sannerligen :-)

Andelieb sa...

En ny form av sport kanske ;-)

Anonym sa...

JAG SKITER I MELODIFESTIVALEN & HÖR SEN

:o(

*heterosexuell!*

Vonkis sa...

Kraxpelax
Så trevligt då.

Vonkis sa...

Kraxpelax
Extra spännande då att du söker på Melodifestivalen när du säger att du skiter i den...