lördag, mars 14, 2009

Och så lite portar

Välkommen till PortBloggen

Det skulle ju fotas portar och läggas ut så här kommer fem portar fotade i Norrköping av Vonkis. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka hus alla portar hör ihop med men vi överlever npg ändå.

Här kan man tyvärr inte gå in när man är på besök i Hörsalen, istället får man gå runt hörnet.



och de här hade flyttat...

en port i till rådhuset.




Fler som har bortbloggat
Allt under himlen
Elisabet har lagt ut dem i flera inlägg.
Eva
Stridbergs station
Londongirl


Alcazar till Moskva!


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag är helnöjd med Malenas vinst! Hon är suverän. Men jag tyckte att Sara och Måns och några till var bra - ovanligt bra startfält i år.

Tankevågor sa...

Kul att du hängde med på temat med portarna! :-)

Vonkis sa...

Bloggblad
Det var verkligen en bra final i år, inget bidrag var något direkt bottennapp, ingen Samba Sambero med Anna Book och ingen I love Europe med Sjögern.

Lodongirl
Ska titta runt hos er andra när jag kommer hem ikväll, har inte fri tillgång till internet idag :-)

Evas blogg sa...

Jag hade sett Sarah som vinnare men den här låten är helt OK. Snygga portar ni har i Norrköping!

Vonkis sa...

Eva
Insåg just det, att vi har en hel del snygga portar i den här stan, får ta och fota lite fler vart det lider.

Malenas låt kommer nog i alla fall stå ut en del i Moskva, det är alltid något.