lördag, juni 04, 2011

Hjärntvättad eller bara sjuk i huvudet?

Välkommen till DrömBloggen

I natt drömde jag en minst sagt knasig dröm.

Orup skulle få ett miljöpris, Da da dam-priset. Då prisceremonin närmade sig fick han en livskris, för han hade ingen att dela upplevelsen med.

Så han vände sig till mig, som tydligen var hans livscoach...

Så vi pratade och pratade och pratade.

Hel plötsligt kom hans hund, en långhårig sak. Det måste ha regnat för hunden var ofantligt blöt och på något vis hällde han, hunden alltså, vatten från sin skitiga päls i min mun.

Sedan vaknade jag.

Frågorna jag ställer mig är, har jag blivit helt hjärntvättad av Paradise Oskar? Är lobotomi enda räddningen för mig?

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Kim Nielsen sa...

låter som en ganska normal dröm i mitt tycke, nästan FÖR normal! Du borde kanske söka upp en person med lämplig utbildning :-( Fortsatt trevlig helg!
// Kim

Kim Nielsen sa...

låter som en ganska normal dröm i mitt tycke, nästan FÖR normal! Du borde kanske söka upp en person med lämplig utbildning :-( Fortsatt trevlig helg!
// Kim

Kim sa...

Det skulle alltså vara en :-)

Vonkis sa...

Kim
För normal, att drömma om Orup så där hipp som happ? Och den blöta hunden?
*tar mig för pannan*