lördag, oktober 22, 2005

Kan inte killar tycka att killar är snygga?

Jag har ju haft lite problem att komma på snygga svenska män och har hört av mig till folk via msn och icq för att få hjälp. Jag har frågat både killar och tjejer om de kan komma på någon eller några snygga svenska män. Överlag blir svaret från killarna att de inte vet för att de inte tittar efter snygga män. Vilka tråkfisar. Kom igen nu. Känn er trygga i er manlighet. Skriv in en kommentar här i bloggen om vilka svenska män ni tycker är snygga/ser bra ut

1 kommentar:

Andelieb sa...

Bah! Man behöver väl inte "titta efter" snygga svenska män för att se att det finns snygga sådana?

När jag var på teater en gång såg jag en skitsnygg tjej och sa direkt efteråt: Om jag fick välja hur jag skulle se ut så skulle jag se ut som henne. Hon heter Josefin Peterson och var bl.a. med i filmen "Leva livet".

Så, där har du en snygg svensk kvinna oxå. Kom igen nu, killar! Det är klart ni kan erkänna att en man ser bra ut.