lördag, oktober 29, 2005

Vakuum och annat

Ikväll har jag varit på en invigning av ett café. Cafét heter Vakuum och det finns en länk till stället här till höger. Det var väldigt trevligt där så jag kommer nog att gå dit fler gånger.

Det var ju fest hos C igår, bilder kommer så fort de är skickade till mig. Jag hade jätteroligt. Jag fick faktiskt lära mig flirtskolans första tre steg.

1. Ögonkontakt
2. Leende
3. Fysisk kontakt av typen röra vid armen.

Vi röjde en del på Harry's och tyvärr ägnade jag mig inte så mycket åt flirtskolan. Jag är verkligen en urusel elev. Nåväl. Vad är väl en bal på slottet.

Nu ska jag nog sova. Även imorgon måste jag upp tidigt, ska ju tvätta. Tack och lov att klockan ställs om inatt så jag får sova en timme extra.

Vi hörs och ses imorgon.

(Glöm inte att kika in på partiernas hemsidor i länklistan här till höger)

1 kommentar:

Anonym sa...

ett annat hett tips är att smörja in kroppen med honung och dansa runt en stolpe.. mm - fättöning!!