onsdag, oktober 19, 2005

Mias mail

Mia har fått svar från R. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad närjag läste det (hon vidarebefodrade det till mig). Han har bland annat insett att han har förvärrat situationen och att jag behöver få mer tid till att bearbeta allt som har hänt. Tack Gode Gud för det. Jag vill ju att det här ska ordna sig. Jag väljer inte att inte prata med J för att få bestämma eller för att få känna någon form av makt. Jag gör det för att jag inte är redo än och jag kan inte säga hur lättad jag är över att R har insett det nu.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon igen. Det blir nog mer bloggat imorgon för nu verkar det som att problemet jag hade tidigare har gått till sig.

För att säga som O brukar säga: Sov gott vakna torrt!

Inga kommentarer: