fredag, september 15, 2006

Önskelista?

Välkommen till födelsedagsbloggen

Inför Carolas 40-års dag ville hennes fans samla ihop pengar till en eller flera presenter. Då ingen riktigt visste vad stjärnan önskade sig gick diskussionens vågor höga på hemsidan.

För att undvika att något liknande ska inträffa här så tänkte jag att jag ska vara snäll och ställa upp för er, mina trogna fans, och ge er min önskelista.

Jag önskar mig
Ett diamanthalsband
En Chrysler

Så, det var ju en kort och bra lista.

5 kommentarer:

miyala sa...

Jag trodde att det du önskade dig mest av allt var ett telefonsamtal?!!

Grattis gumsan!

Anonym sa...

visst är syster lite "dyr i drift"....
andra önskemålet är det en bil eller....

Morgondimma sa...

Men Dator då?????

Therese sa...

haha, ja hade jag varit väldigt rik hade det varit så kul att överraska en "främmande" människa och köpt nått åt dig, men med försäkringskassepengarna kommer jag inte så långt. Får säga ett stort grattis, i förskott? istället.

Vonkis sa...

Miyala
Du är ju en Hang around så du behöver inte bevisa din hängivenhet på samma sätt som fansen.

Ulli
Precis, en snygg bil.

Morgondimma
Dator kan jag nog fixa för egen maskin. Det är värre med diamanthalsbandet och bilen.

Essimjau
Ok då, du klarar dig den här gången. Men jag hoppas att du slipper försäkringskassan till nästa år så att du kan köpa något dyrt och lyxigt till mig. För det är ju mig det handlar om ;-)

Och tack för grattiset.