torsdag, september 28, 2006

Nu jäklar

Välkommen till Hälsobloggen

Nu jäklar ska det bli ordning på torpet.

Ibland kan det vara bra att bli skrämd.
Jag har inte ätit något onyttigt på två och en halv dag, istället har jag investerat i lite frukt som ajg stoppar i mig för fulla muggar. Och idag åt jag frukost!!!

I torsdags fick jag ju för mig att gå ut och gå på kvällen efter handbollsträningen och jag ska nog ta och göra de tikväll med. Killarna har ingen träning ikväll så jag kommer att komma hem innan klockan 19.

Inget ont som inte har något gott med sig.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj oj oj vadan detta??

Du vet väl att det inte är nyttigt med frukt heller...

Ät nötter i stället....

Anonym sa...

Duktig! Det är rätt skönt med promenader, faktiskt.

Vonkis sa...

Vilding
Är ingen älskare av nötter så jag avstår nog.

Marianne
Mörsi. Mörsi båokåo.

Vonkis sa...

Vilding
Vi har en historia av hjärtproblem i familjen och jag ska slita som ett djur för att förbättra mina odds.