söndag, september 17, 2006

Trött

Välkommen till dagen efter bloggen

I går firade vi min födelsedag.

Det började rätt lugnt med fika av mackor men runt 20-21-tiden lade vi in en högre växel. Vi tog in cheesecaken och alkoholen, musiken spelades på en högre volym och dansen kom igån i mitt lilla vardagsrum.

Det var verkligen kul.

Närmare midnatt bar det av till Harry´s.

Där var det tyvärr inte riktigt lika kul.

Tre (3) killar kom (en och en) fram till mig under kvällen och skulle absolut dansa med mig. Trots att jag sa att jag inte ville dansa med dem fortsatte de, och sa töntiga saker som "You dance verry well". Ja, men säger du det så vill jag ju absolut följa med dig hem... töntar

Efter obligatoriskt nattätande på MackeDonken bar det iväg hemmåt där A och M hade bäddat i soffan åt mig, så det var bara att lägga sig.

Tyvärr tog det ett tag innnan jag kunde somna men vad gör väl det? :-)

Inga kommentarer: