lördag, oktober 07, 2006

Sandi Thom

Välkommen till musikbloggen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååh!!!

Vi på Kantarellen sa...

Jag gillar den låten stenskarpt, även om jag har lite svårt att få ihop punkrockare och blommor i håret. .-)

Vonkis sa...

Jag tycker också om den här låten, den känns inte så överproducerad och de där trummorna går inte av för hackor.

Mamselamsen
Punkrockare och blommor hör nog inte till den vanligaste kombinationen :-)

miyala sa...

hur har du lyckats fa in musik pa bloggen???

Vonkis sa...

Miyala
Om du kollar på en video på youtube.com så har du en ruta till höger, där står det embed coh en massa tecken. Kopiera dessa tecken och klistra in dem i bloggen och publicera så kommer videon i din blogg.

Anonym sa...

I love it!!

Jag har hört en låt på tv:n som jag gillar men jag vet inte vad låten heter eller vem artisten är. Den spelas till trailern för säsongspremiären av "Cityakuten" på TV3. KAn någon vänlig själ berätta vem som sjunger och vad låten heter??:)