lördag, oktober 07, 2006

A aa, mycket blir det...

Välkommen till kedjebloggen

Till skillnad mot normala kedjebloggar så kan du inte förlora något, du kan bara vinna!!!!

Skicka bara denna blogg vidare till 9 väninnor.
Instruktioner:

Packa ner din make/pojkvän/motsvarande i en stor kartong. Glöm inte att göra lufthål och skicka honom till personen överst på länklistan. Snart så kommer ditt namn att vara överst på länklistan och då kommer du att få 823 542 män.

Statistiskt så kommer det att finnas:
0,5 - 1 Mister World
2,5 - 3 Toppmodeller
463 Idrottsstjärnor
3 234 Sjövilda män
20 198 Män som gör allt Du begär
40 197 Män som står sig hela natten

Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare, läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har. Och bäst av allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

VARNING

Bryt inte denna kedjeblogg.

En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man i samma gamla kalsonger men mycket elakare än förut efter att ha suttit i en papplåda i 3 veckor.

Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin nya Toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin väninna.

Du måste tro på denna blogg. Det är ett utomordentligt bra sätt att förbättra livet utan tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa diskussioner om städning

Medan jag skriver denna blogg så har kvinnan som är nummer 6 på länklistan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade paket i hallen.

8 kommentarer:

PGW sa...

Oaaah!! Får man vara med även om man inte har pojkvän? Jag kan fånga nån karl på ICA med pappkartongen och posta!

Vonkis sa...

Naturligtvis, jag tänker själv ta första bästa jag ser på stan och skicka iväg!

Bloggblad sa...

ÄNTLIGEN en bra kedjebrevsidé!!! Jag går ut och hämtar en kartong genast!

Anonym sa...

Jag hade världens sämsta dag. Nu blev den bättre. *asg*

Vonkis sa...

Bloggblad
Väntar med spänning!

Marianne
Allt för dig!

Bambi sa...

*ASG* Nu blev det en bättre dag!

Vonkis sa...

BambiJa vad gör jag inte för er, mina kära läsare.

miyala sa...

hehe... det vore nagot det...
tror att jag maste ta mig en funderare...