lördag, november 26, 2005

Jag tycker till och tycker till

Nu jämarns tycker jag till, i alla möjliga sammanhang.

Jag har ju redan berättat om mina nomineringar till Rockbjörnen. Nu har jag även nominerat lite till Gaygalan, även om jag bara nominerade i två klasser: BWO som årets artist och Sunshine in the rain som årets låt.

Jag tycker till i var enda liten löjlig "tyck till" sak på internet (Skämms mest över att jag ser på DooL, Agnes var bäst i Idol igår, Zlatan får ta och lugna ner sig lite nu m.m. m.m.)

Jag ställer alltid upp på telefonundersökningar och svara ja när de frågar om de även får skicka undersökningar på mailen.

Det enda jag gör på lunar nu för tiden är att svara på wzup-frågorna.

Jag röstar på trackslistan nästan varje vecka.

Ni ser.

Borde inte jag få bli en högavlönad proffstyckare? Speciellt nu när det verkar så svårt att få jobb som lärare? Jag menar. Jag tycker ju så mycket redan. Kan jag inte få fett med pengar för att göra det också? Snälla?

Inga kommentarer: