söndag, juli 11, 2010

Jag då?

Välkommen till MelodifestivalBloggen

Igår kunde vi läsa om de ändringar som SVT gjort i Melodifestivalens regelvärk. Idag kan vi läsa att Björkman vill ha med Robyn i tävlingen. Ursäkta mig men det skrev jag att jag ville ha redan förra året.

Det här bekräftar bara det jag skrivit om flera gånger tidigare. Ta med mig i juryn. Eller, för att tala klarspråk. Gör mig till enväldig jury. Då jämarns skulle det bli en bra tävling utan Erik Lindnar, Christer Sjögrenare, Pernilla Wahlgrenare, Anna Bookare och Björn Källmannare, bara för att ge några exempel.

Och nej Den förvånade pappan, det skulle inte bli en massa Carola heller. Däremot skulle jag inte säga nej till just Robyn, Veronica Maggio eller Mustasch.

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Expressen

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: