lördag, februari 06, 2016

Ett foto i timmen 6 februari 2016

Välkommen till FotoBloggen

God morgon. Idag är det inte bara start för Melodifestivalen 2016 och samernas nationaldag. Idag är det även ett foto i timmen, en dag då den som vill tar just ett foto i timmen.

Kl. 07 Idag blir det nostalgifrukost, kunde inte låta bli att köpa havrekuddar när jag handlade igår.

Kl. 08 Har sparat på disken lite för länge så det blir till att blötlägga besticken lite innan själva diskningen.

Kl. 09 Läser lite nyheter om kvällens delfinal.

Kl. 10 Löser Melodikrysset i grupp.

Kl. 11 Första omgången kombucha upphälld i flaska.

Redan där kom sista bilde för dagen, mår inte riktigt bra i magen tyvärr. Här kan du dock titta på andra efit:are som är med idag, troligtvis är de med under fler timmar.



Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

11 kommentarer:

Ariella sa...

Hej!
Det där med disken känner man igen!
Kikar in senare igen.

Micke sa...

Jag brukar vara bra på ha en EFIT-disk också :)

Efwa - Medea sa...

Havrekuddar var längesen jag åt. Håller med om att det är nostalgi.

Hanna sa...

Åh ja, havrekuddar är gott det! :D
Diska måste jag också göra, synd man är så eländigt förkyld bara...

Majsan sa...

Fler med EFIT-disk :D

Anna sa...

Du kan få komma hit och diska också! Jag har sparat min disk för länge, för att det är så himla tråkigt!

// Anna

Vonkis sa...

Ariella
Disk för för tråkigt, blev tyvärr inte så många mer bilder för mig idag.

Micke
Ha ha :-)

Efwa - Medea
En välsmakande nostalgi :-)

Hanna
Har hart att det inte är bra att diska när en är förkyld ;-)

Majsan
Japp :-D

Anna
Visst är det tråkigt! Nackdelen med att ha mycket porslin är att det blir mycket disk innan en _måste_ diska.

Kattis sa...

Krya på sig!

Eva B M sa...

Tittar in på din dag. Inte kul att inte må bra. Krya på dig!

Hanna sa...

Men usch då! Hoppas du mår bättre snart!

Frolic-Eirin sa...

God bedring i magen!!
Eirin