fredag, november 04, 2005

Kvällens Idol

Måns: Kändes verkligen hemma i kvällen cocktail-tema. Det enda jag stör mig på är hans kisande med ögonen. Låt oss se dina fantastiska, sensuella, fina, vackra ögon!

Agnes: Går från klarhet till klarhet för min del. Hon har helt klart seglat upp som min favorit. Tror till och med att jag ska rösta på henne ikväll. Jag haraldrig röstat i Idol tidigare...

Elina: Gjorde ett sådär intryck ikväll. Hon känns väldigt flackig. Elina kan nog behöva något år till på sig för att bli lite säkrare på scenen, för hon har absolut potential.

Sebastian: Kändes lite darrig. Jag delar inte juryns entusiasm över kvällens framförande när det kommer till Sebastian. Han har helt klart sin stil och han borde nog hålla sig där ändå... Att sedan jämföra honom med Robbie Williams. Vilket skämt!!!

Sibel: Var tidigare min favorit men nu tycker jag mest att hon känns skrikig och lite påklistrad, tyvärr.

Jens: Jens är Jens är Jens är Jens. Ut med Jens

Ikväll tror jag att Jens, Elina och Sebastian kommer att hänga löst. Hoppas hoppas att det är Jens som åker ut nu.

Inga kommentarer: