fredag, mars 24, 2006

Osams på träningen

Jag blev osams med några av killarna på träningen igår.

Trots tillsägelser studsade de sina bollar när jag pratade och då fick de sätta sig på bänken. Jag hade sagt till innan att det skulle bli så för den som studsade bollen när jag pratade.

När de hade suttit en liten stund på bänken och jag hade instruerat klart de killar som skötte sig skulle jag gå och prata med de som blivit bänkade.

Då går den ena kille iväg från mig!

Han vägrar att prata med mig!!!

Efter en liten stund kommer han ändå tillbaka men då vägrar han att lyssna på vad jag har att säga. Han säger bara att jag är dum och att han vägrar att lyssna på mitt tjattrande!!!

Behöver jag säga hur jag reagerade på ett sånt bemötande?

En av de andra bänkade killarna blev jätteledsen. Han hade tappat bollen. Jag pratade med honom och bad honom om ursäkt. Förhoppningsvis kände han att den var ärligt menad och återkommer på nästa träning.

Jag ska ringa till den första killens föräldrar idag. Det blir nog bra.

Inga kommentarer: