lördag, mars 25, 2006

Varför jag Älskar Carola

Meru undrar vad det är jag gillar hos Carola.

Det är mycket.

Jag älskar Carolas närvaro, intensitet och förmåga att beröra. Hon kan sjung ballader, låtar med fart i, religiösa och profana låtar utan att det känns konstlat.

Jag tycker om att hon står för att hon är kristen, även om det inte alltid är så bekvämt.

Jag tycker att det är helt underbart hur Carola bara kan komma in och helt dominera en schen. Förra var hon en del av pausunderhållningen i finalen och tog bara över. Helt underbart.

Sedan vill jag än en gång säga att jag vill att det ska komma en karaoke-dvd med bara Carolalåter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

såg din tråd på carola.com

jag gillar carola för att hon alltid är ärlig och rak. även om hon vet att det hon säger alltid kommer analyseras så svarar hon ärligt på frågorna och lyckas alltid vara trevlig i intervjuer. sen så är hon inte lika ytlig som andra artister utan bryr sig om sina fans och älskar det hon gör, och som det märks på scenen! det är en mkt större upplevelse att se någon som hon som sjunger med en sån inlevelse.åh, vad jag älskar henne! :D Labelle på carola.com

Kirtaniya sa...

Tack för det! :)