torsdag, maj 14, 2009

Eurovision Song Contest 2009, till FINAL

Välkommen till EurovisionsBloggen

Men att något så enkelt som att trycka på en knapp kan spåra ut så otroligt fullständigt... som inte det här programmet är långt nog som det är redan.
Azerbajdzjan Tjohooo
Krotaien, bla bla bla bla bla
Ukraina, ja!
Litauen, hade jag helt glömt bort...
Albanien, roligt!
Moldavien, ja!
Danmark, oj då, röstfiskandet med Ronan fungerade uppenbarligen
Estland, ja!
Norge, så oväntat, inte...
Grekland, inte heller oväntat.

Tråkigt att varken Irland eller Serbien gick vidare.

Men Azerbajdzjan gick ju vidare så nuhar vi en Ö-viking i finalen också!

expressen
dn
svd (observera vem som skrivit...)



Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kanske har bott i Schweiz för länge men jag hade ett mer rätt än dig... tjohejlalalili

/Miyala

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
Du tippade ju inte tio bidrag!

Vonkis sa...

Du sejfade ju med elva...

Kulturlebban sa...

Blev också besviken att Irland inte gick vidare!

Vonkis sa...

Kulturlebban
Välkommen hit
Vi får ta och skriva en lite protest till Svante Stockselius och kräva att Irland skav ara med i finalen

Anonym sa...

Det gjorde jag ju.... 8 av 10 rätt! (nästan 9 om man räknar min reservation, men den räknar jag inte in)!!!

Pöh!

/Miyala

Anonym sa...

Ok... är det sà du vill ha det... 9/11 rätt!

tjohejsansaaa... nu ska jag tippa utgàngen!

/Miyala

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
:-)