lördag, maj 02, 2009

Oj vad vi flänger runt

Välkommen till LördagsBloggen

Vad vi, eller jag rättare sagt, åker runt de här dagarna. Till Bjästa fram och tillbaka en massa för att få hem rätt väska, till Övik och fira mormor, till Domsjö och övernattning hos Isa med moder, till Köpmanholmen för päron och grillning och lkite Annie och så lite mer Övik imorgon då för lite mer mormor och sedan resa söderöver igen.

Det blev inget Melodikryssande idag, vi satt i blien från Domsjö till Köpmanholmen precis då, fär väl lyssna på webben när jag kommer hem imorgon och lösa det då.

Bilder från valborg, mormors firande och allt vad Isa har hittat på den här dagarna kommer också då. Datorn här hos päronen är mer än lovligt långsam så jag tar mig inte tid att lägga ut något sånt nu.

Nu ropar tystnaden att jag ska komma innan Isa är tillbaka...

Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: