söndag, februari 14, 2010

EFIT 14 februari 2010

Välkommen till FotoBloggen

Det är ju Ett foto i timmen idag!

00:12 Är lite tjurig efter både Melodifestivalen och skidskyttet, så är det bra att det finns bloggare med humor som man kan kika in hos och få skratta lite.


07:20 Hmm, skulle visa hur röd jagär på halva pannan, men här var det varken skärpa i bilden eller någon synlig rödfärg i pannan. Ni får helt enkelt tro på mitt ord när jag säger att halva pannan är väldigt röd...


08:20 och som vanligt på söndagarna lyssnar jag på Mannheimer och Tengby.


09:30 Inser att mössan behöver tvättas.


10:20 Äntligen änlign har ljusspiralen kommit upp. Bättre sent än förr, eller hur heter det?


11:30 Mer inredningsfix, köpte den är lampan och nu ska den väl få komma upp också, allt behöver ju inte vänta flera månader.


12:30 Har lämnat hemmet och shoppar madrass med Suz.


13:20 Fortfarande ute och ränner, funderade ett tag på att köpa lite retro godis men avstod.


14:30 inte min egen bild men fick den här underbara bildenskickad till mig från familjen uppe i Ö-vik.


15:20 Jo då, nu har det kommit grön sand i ljusspiralen också.


16:30 Så, allt det gröna är på plats i badrummet, det blev en liten grön badrumsmatta också.


17:30 Sista bilden idag, har satt upp gardinerna som mamma klyvde och fållade åt mig när jag var uppe senast (när det var melodifestivalen ni vet).



Dagens FRA:are – download torrent Piracy
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Trollis sa...

Meeeen stackars lille pannan. Det syns tydligt på min dator.

Glad alla hjärtans på dig.

gitsie sa...

Nope ingen melodifestival här i huset, jag är kärringen mot strömmen. ;)
Stackars pannan, vad har hänt?

Micke sa...

Jaså, du tjurar du? ;)
Jag tänkte mest.. Jaha.

Ser inte nån röd panna just på denna skärmen men nyfiken på Varför?

Idag tror jag att jag måste ut i solen lite..

Vonkis sa...

Trollis
Ja, det är synd om pannan idag, vet inte hur jag har sovit när det blir så där. Ha en bra dag du med.

gitsie
Här får allt annat vika undan när det är dags för Melodifestivalen. Vaknade av att jag låg med huvudet på handen så det är nog ett avtryck av den, handflatan alltså.

Micke
Jag blir alltid tjurig när idrottare som inte presterat ett tugg under säsongen går och vinner i mästerskap.

Åh, har ni sol! Här är det molnigt, som vanligt.

Ariella sa...

Hej!
Kikat in på din dag så här långt. Är har du en som tittar med ett halvt öga på melodifestivalen och skiter fullständigt i os :)

Men oj! Va har hänt med pannan???

Kram å ha en bra söndag!!

Annika sa...

hej kikar in på din EFIT-dag, själv är jag inte med pga packning för flytt imorgon och kameran är redan nedpackat *suck*

Bloggblad sa...

Du får sluta med att dunka huvudet i väggen när fel personer vinner!

Anonym sa...

Hej! Var har du köpt den där ljusspiralen? Jag hittar dem ingenstans...

Mvh tessi

Therese_landstrom@hotmail.com