lördag, februari 06, 2010

Roligheter i tidningarna

Välkommen till tidningsBloggen

Ibland står det så konstigt att det blir roligt i tidningarna och när jag nu lyckades se några roligheter när kameran låg i väskan kunde jag inte hålla mig från att fota och lägga ut här.


"fullspäckad med långa turneringar", hade för mig att att artister och grupper var ute på turnéer, men jag kanju ha fel. Av någon anledning vrider sig den här bilden poå högkant hela tiden.


Kommentar känns överflödig.



I ExtraÖstergötland har de en sida nästan längst bak där de skriver omsaker som har hänt tidigare år det datum som just den dagen har. Uppenbarligen var det faktum att Lars Berghagen fått kokande olja över sig en ev de mer intressanta fjärde februari händelserna...


Dagens FRA:are – download torrent Piracy
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: