söndag, juli 30, 2017

Tomt

Välkommen till BesöksBloggen

Så har Den ömma modern, storahyster och systerdottern rest hem. Det blev väldigt väldigt tomt i lägenheten. Ingen öm moder som sitter i vardagsrummet eller på balkongen och stickar, ingen Isa som ligger i sängen och tittar på youtube-klipp och ingen storahyster som diskar. Det där med diskningen kommer jag nog sakna mest...

Men skämt åsido, jag saknar dem redan. Får se till att fortsätta övertalningsförsöken om en flytt för dem alla till Norrköping.

Igår blev det en tur till Rusta där jag köpte en liten bänk till balkongen så nu har jag äntligen fått upp lite saker från golvet.

Och så bakade vi. Eller mest mamma. Kokostoppar med lite rom i och så blev det två citronrulltårtor med lite rom i smörkrämen. Uppenbarligen är rom the shit.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar dig med.
Din goda mat, dina påhitt och tokigheter. Men mest saknar vi just DIG!
Vi plantar en flytt för en person till Ö-vik ��
Hälsningar från oss i bilen!

mossfolk sa...

Haha, ja jag kan kanske se att det är lättare att flytta på en person än på tre ;)
Vad fint du har det på balkongen!

Veiken sa...

Det är så tråkigt att skiljas. Precis som du säger - det blir väldigt tomt! Tur att man kan mötas igen och igen!

T sa...

Kokostoppar och Citronrulltårta låter gott

Vonkis sa...

Ni i bilen
<3 <3 <3

mossfolk
Jag tänker som så att jag har ju redan flyttat en gång :-)
Och tack för balkongen. Den blir bara bättre och bättre.

Veiken
Det är verkligen tur!

Vonkis sa...

T
Det blev riktigt gott. Har faktiskt tryckt i mig alla kokostopparna redan men säg inte det till någon.

Anni sa...

Rom, ja! Rom is the shit - fråga alla pirater! Och mig.

Vonkis sa...

Anni
:-D