måndag, augusti 31, 2020

Den hundrasextioandra dagen: Vattenhjälp och dagen efter

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag etthundrasextiotvå i isolering. Huvudvärken började igår kväll. Den var väl egentligen bara att vänta efter att inte ha kunnat dricka ordentligt under större delen av dagen då vattnet var avstängt.  Suzan kom förbi med några vattenflaskor så jag var inte utan vatten helt och hållet men det blev ändå för lite vätska under dagen.

Trots att jag försökte vätska på ordentligt efter att vattnet kom tillbaka på eftermiddagen smög sig alltså huvudvärken på och den har stannat hela dagen idag. Den har inte varit värre än att jag har kunnat jobba men runt 18-tiden slog den till så pass att jag behövde gå och lägga mig och jag har sovit sedan dess. Nu är huvudvärken tillbaka på samma nivå som den var under dagen så jag hoppas att den har gått över till imorgon.

2 kommentarer:

Anni sa...

Nu läser jag inläggen i fel ordning igen. Måste snabbt vidare och läsa om vattenavstängningen!

Vonkis sa...

Anni
:-)