lördag, april 10, 2021

Den trehundraåttiofjärde dagen: Pom pomp idom

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundraåttiofyra i isolering. Tvättade, löste Melodikrysset, drömde mig bort bland blomlökar, glömde bort tvätten, kom ihåg tvätten tio minuter innan tiden var slut, beställde blomlökar.

Andra halvan av dagen har tillbringats med Avengers: Age of Ultron (Chris Hemsworth har nog aldrig varit snyggare än han är på festen i början av filmen) och med att se första halvan av den pågående säsongen av Grey's Anatomy. Nu vet ni.

2 kommentarer:

Anni sa...

Och nu ska jag svara på din fråga om päron om du inte redan sett svaret hos mig. Jag har köpepäron, helst inte de där smalare Conference utan någon ljusare köttigare sort. Marmeladen är faktiskt löjligt god, speciellt till grönmögelost.

Så, nu ska jag iväg till Gamla stan igen.

Vonkis sa...

Anni
Tackar, jag hade missat svaret. Då blir det till att testa receptet framöver.