lördag, december 05, 2009

EFIT 5 december

Välkommen till FotoBloggen

Det är ju EFIT idag.

08.15 Bloggar runt lite och när jag kommer till Ellis märker jag att det är EFIT idag. Får se hur länge jag är med idag bara, har en krånglande rygg :-C

09:10 Står i duschen och tar en varm varm dusch på ryggen

10:05 Laddar för Melodikrysset.

11:10 Och efter Melodikrysset blir det Mammas Nya Kille.

12:12 Skidskytte och Helena J sätter alla fem i stående.

13:22 Någon ryss gör sig klar för final i herrsprinten. Någon som har en aning vad han menar med den där gesten?

14:20 Flippar mellan Nord och Syd samt skidor på ettan, men även jag förstår att det inte är roligt med bara bilder på min TV så här kommer en annan följetong, min virkning...

15:20 Redan mörkt ute.


16:20 Mat


17:15 Följer Modo - Färjestad på Allehandas liveblogg. Spännande värre ikväll.


18:30 Har hämtat pläden och handduken som blev tvättad idag.


Nu blir det inga fler bilder från mig, ska lägga mig i soffan och se på filmer, tror inte ni vill se fler bilder på TV:n idag.

Tack för era kommentarer.


Dagens FRA:are - Fildelning

Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

22 kommentarer:

Micke sa...

Trots ryggen så orkar du väl hålla i en kamera? ;)

Själv ska jag ju på hockey.. *retas lite* :)

Vonkis sa...

Micke
Hygglo, verkligen hygglo.
Visst orkar jag hålla i en kamera men korten kommer nog inte bli så roliga. Det är ju rätt tröttsamt med värken så allt för många "nu ligger jag i soffan och tar igen med" är det nog ingen som vill se.

Annika sa...

Godmorgon, hoppas du orkar hänga med trots ryggen

Ellis sa...

Å din stackare, jag hoppas det onda försvinner bums!

Ariella sa...

Hej!
Kikat in till dig. Återkommer senare. Inget kul med ryggont. Hoppas det bättrar sig.

Kram

Anna sa...

Hej hej!

Är inne och kikar på dina EFIT bilder.

Hoppas du får en fin dag!

// Kram Anna

Vonkis sa...

Annika
Så här långt går det bra, men bilderna blir inte så roliga förståss...

Ellis
Tackar, några fler värmebehandlingar i duschen så ska det väl gå bort det här också.

Ariella
Tack och välkommen åter.

Anna
Detsamma önskar jag dig.

Sofie sa...

Hej, tackar för kommentaren och kikar tillbaka under EFTI.

Krya på dig :-)

Vonkis sa...

Sofie
Tackar.

Andelieb sa...

Tut tut här kommer korrekturpolisen. Har inte Eldemannen fått fel klockslag under sin bild? Annars löste du krysset rackarns snabbt idag.

Gubbens gest tror jag betyder - "se jag kan sätta fingertopparna mot varandra, alltså är jag tillräckligt nykter för att åka skidor."

Hoppas ryggen blir bättre snart.

Vonkis sa...

Andelieb
Helt rätt, ska stå 10:05 under Eldemannen. Blir så lätt fel ibland, fes i val vet du...

Nykterhetstest innan skidtävling, vore kanske inte så dumt.

Ryggen är lite bättre men inte helt ok. Puss på re.

Bloggblad sa...

Kul att se din dag. Jag läste tidningen samtidigt med Mellokrysset, så jag noterade bara nån enda fråga.

Pippi sa...

Kikar in på din dag. Gillade bilden på din stickning och garn, härliga färger!

Vonkis sa...

Bloggblad
Kul att det var kul, alla olika skärar till trots :-)

Pippi
Tackar. Försökte välja några färger som går att blanda med många andra färger,

Unknown sa...

Tack för besöket innan idag! Ser att du ska äta fiskbullar till middag, ÄLSKAR fiskbullar!!

Levanah sa...

Hej. Tråkigt med din rygg.

Japp! En till melodikryssare ute i världen (eller två om man räknar med min bror). Jag fick faktiskt idén till min "kulturhörna" från din bokbloggsidé, men det går ju lite trögt.

Eva sa...

Har varit här och kollat in dina EFIT-bilder.

Nenny sa...

Hoppas ryggen blev bättre efter den varma duschen?!
Ha en skön dag!

Anne-Lie sa...

En bra start på dagen med krysset! Inte så attans svårt idag eller vad säger du?

Vonkis sa...

Emma
Fiskbullar är verkligen en underskattad maträtt.

Levanah
Kul att kunna inspirera, även om det aldrig blev något av den där bokbloggen :-)

Eva
Kul att du tittade in.

Nenny
Aningens bättre med ryggen idag, kör hårt med högklackat idag.


Anne-Lie
Nej, det var ett helt ok kryss idag.

Helen sa...

Ja det mörknar fort nu på dagarna, men snart vänder det,,

Anni sa...

En lugn och skön dag ser det ut som!