söndag, december 13, 2009

Konstiga drömmar

Välkommen till DrömBloggen

Kom just på att jag hade en väldigt konstig dröm inatt.

Vi var några stycken som var utomlands på utbildning. Helt plötsligt kom den svenska insatsstyrkan instormandes genom fönstren och sa att de skulle hålla ett samarbetspass med oss. Mitt i allt kom jag på att jag var tvungen att packa och det var bara trettio minuter kvar till flyget skulle gå så jag slutade packa och började städa i kylskåpet istället.

Det låter väl som en helt normal dröm det där...

Dagens FRA:are - störta regeringen

Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

6 kommentarer:

Om mig sa...

Du behöver verkligen vara ledig nu!!!!

Vonkis sa...

Susseribloggeri
Jo, det verkar sannerligen så.

Bloggblad sa...

Jag var på kurs i natt... När jag drömmer nåt väldigt specifikt (jag har ofta häftiga drömmar) slår jag upp i mitt drömlexikon, och sen jag har lärt mig att överföra de tipsen på mitt eget liv, har jag insett att en hel del av det jag kämpar med dagtid bearbetas nattetid.

"Drömlexikon" 50:- som pocket.

Vonkis sa...

Bloggblad
Undrar vad jag har kämpat med som ger drömmar om samarbetsövningar med svenska insatsstyrkan. Skulle kanske ta och kolla upp den där boken.

Lilltrolls far sa...

Du kan få en diagnos här och nu av mig:

Du är spritt språngande galen!

Fast det visste vi ju sen innan... Püss!

PS. Den ömma modern hade också en konstig dröm inatt, kanske var nåt ni bearbetade ihop?

Vonkis sa...

Lilltrolls far
Hysch, min galenskap var ju hemlig!

Kanske skulle vi lära oss några knep att använda mot chefer från insatsstyrkan...