fredag, februari 17, 2023

Fem en fredag 17 februari 2023

Välkommen till FredagsBloggen

Det verkar bli lite varannan vecka jag är med i Elisamatildas Fem en fredag, förra fredagen låg jag däckad med feber. Dagens tema är Positivitet

Vad har du gjort för dig själv i veckan?
Sovit, sovit sovit. Har varit knallförkyld en dryg vecka. Den var dryg på många sätt den veckan.

Vad gör du för att må bra?
Åker till odlingslotten och jobbar, ringer en vän eller så drar jag på Carola på högsta volym och sjunger med för fulla muggar.

Hur livar du upp en tråkig dag?
Sjunga och dansa till Carola eller så får det bli en film, exempelvis Free guy, Captain America and The Winter Soldier eller varför inte en riktig klassiker som Disney's Svärdet i stenen.

Vad skrattar du för tillfället åt?
Det blir favorit i repris, The Office.

Hur kan idag bli en riktigt bra dag?
Nu är i och för sig den här dagen nästan över men sedan jag kom hem har jag tagit en lång och varm dusch som gjorde väldigt gott och nu blir det veckans avsnitt av Real Housewives och Miami. Det blir bra det.


Inga kommentarer: