tisdag, december 20, 2005

Fin arbetsfördelning

Tidigare idag, när jag zappade mellan kanalerna hamnade jag på femman och jag tror att programmet heter The Voice. I alla fall så skulle de visa hur man skulle sminka sig och fixa håret för att se ut som Britney Spears.

Själva sminkningen var det väl inget märkvärdigt med.

Men friseringen...

Tjejens hår skulle lockas och sedan skulle lockarna typ dras ut och allehanda spay skulle sprayas på håret.

Till detta behvödes det två (2) killar!

Den ena killen fixade med håret. Den andra sprayade först glansspray i tjejens hår och sedan räckte han över andra sprayflaskor till den första killen.

Det hela såg hysterikst roligt ut.

Inte blev det sämre av att killarnas läppar påminde en del om Olindas heller.

Ja ja

Jag fick mig i alla fall ett gott skratt!

Inga kommentarer: