lördag, maj 29, 2010

ESC 2010 FINAL, Tyskland

Välkommen till EurovisionsBloggen

Lena Meyer-Landrut – Satellite, Deutschland

Hmm, väldigt rött läppstift det där.

Låten är ju rätt glad och Lena har ju utstrålning så de räcker och blir över men jag stör mig på hennes uttal. Den här borde komma topp fem.


Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Expressen DN DN SvD

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Eva sa...

Min men framförallt döttrarnas favorit, fast jag kan inte bestämma mig om hon bara har taskigt uttal eller om det är en häftig röst?!

Vonkis sa...

Eva
Rösten i sig är häftig men det häftiga försvinner i uttalet. För min del i alla fall.

Eva sa...

Kan nog hålla med .... ,men döttrarna gillar den skarpt!

Andelieb sa...

Har precis lyssnat på den i efterhand. Lite hurtigt och gulligt, lagom svängigt. Förstår att den gick hem.
Men det är riktigt illa "engelska" hon presterar. En fråga:
När hon sjunger "tonajs" är det då toenails hon menar eller vad är det hon har målat?