lördag, maj 29, 2010

ESC 2010 FINAL,Danmark

Välkommen till EurovisionsBloggen

Chanée & N'evergreen – In A Moment Like This, Danmark

Lät det verkligen så här surt i torsdags?

I viket fall så förstår jag helt klart att den här ratades av den svenska juryn.

The Police – Every breath you take
Heart – All I want to do is make love to you
Army of Lovers – I give my Life

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Expressen DN DN SvD

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Eva sa...

Sånt här gillar jag! Gammaldags schlager lättsjunget och glatt!;-)

Vonkis sa...

Eva
*tar mig för pannan*

Eva sa...

Du måste förstå att jag är gammaldags ;-))))

Vonkis sa...

Vonkis
Jo, jag måste nog det :-D