söndag, juni 12, 2016

Före och efter

Välkommen till StädBloggen

Jag är långt ifrån klar med röjningen av stökrummet men en bra bit på vägen har jag ju kommit. Hur det såg ut i rummet innan jag började röja kan du se här, bilden för klockan 11.

Nu ser det ut på det här viset. Aningens bättre om ej klart. Viktigast just nu är ju att hantverkarna kommer åt elementet så kartongen till höger i bild måste jag flytta på.

Och i detta nu insåg jag att jag även måste flytta på köksbordet och brudkistan i sovrummet så att de ska komma åt.

Suck.


#Blogg100
97/100

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Anonym sa...

När det värsta är gjort, är det ju bara det roliga kvar.
Det blir toppen, så småningom när du nu snart har semester.
//Marianne

Veiken sa...

Hyfs hjälper - det ser man tydligt! :)

Vonkis sa...

Marianne
Jo, någon gång ska det väl bli klart, hoppas jag...

Veiken
:-)