fredag, juli 14, 2023

Fem en fredag 14 juli 2023

Välkommen till FredagsBloggen

Nu är det fredag igen så låt oss köra Elsa Matildas fem en fredag. Dagens tema är Ledigt.

Vad gör du när du är som mest lat om sommaren?
Då gör jag det jag gjort idag. Tittar oherrans mycket på Netflix, CMore eller Disney+, skrollar twitter och instagram, ställer mig en stund på balkongen och glor på gatan.

Hur spenderar du en aktiv sommardag?
Mina aktiva dagar spenderas allt som oftast på lotten med att fixa något där.

Vad väntar du med tills september kommer?
Allt som kan vänta till dess.

Vad har du ännu inte gjort som du brukar på sommaren?
Åka upp till Ö-vik.

Hur är dina sommarkänslor just nu?
Sådär. Känner mig mest rastlös när jag måste vara hemma i lägenheten.

2 kommentarer:

Anni sa...

Vilken tur att du har kolonilotten!

Vonkis sa...

Anni
Det är det sannerligen!