onsdag, juni 03, 2020

Den sjuttiotredje dagen: Normala människor

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag sjuttiotre i isolering. Det kan vara så att jag blivit lite smått beroende av Normala människor. Det kan vara så att jag är inne på den tredje omgången av serien och det kan vara så att jag börjat följa ett instagramkonto som är är tillägnat Connells halskedja

Men va fan. 

Jag sitter i min lägenhet hela dagarna och väntar. Väntar på besked, väntar på svar, väntar på än det ena än det andra. Något ska jag väl ha att roa mig med. Och just nu är det en dramaserie om ung, skör kärlek. Om lycka och olycka. Om närhet och brist på närhet. Om längtan. 

Det låter kanske inte så underhållande, men det är det. 

Och ingen Anders Wallensten på pressträffen idag heller.

2 kommentarer:

Anni sa...

Såg en modeartikel om den där halskedjan, det var då jag insåg att jag skulle se serien :-) :-)
Sedan skickade jag artikeln till Mellangrabben som fick en sådan där kedja av flickvännen när de var ganska ny-ihop. :-) :-)

Vonkis sa...

Anni
Det har minst sagt blivit ett uppsving för enkla halskedjor på killar den här våren :-)