tisdag, juni 30, 2020

Den hundrade dagen: Städväder, rabarber och jubileum

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag hundra i isolering. Vädret har varit underbart idag, snudd på lite kyligt, verkligen underbart. Det har till och med gått att hålla på i lägenheten utan att dö svettdöden och det var ett tag sedan. Idag har det till och med regnat och jag tror att jag hörde ett åskmuller men faktiskt är jag inte riktigt säker.

Idag kom L från jobbet förbi med rabarber så imorgon ska jag testa att göra rabarberglass för första gången och så blir det nog en rabarberklasskaka med vit choklad också, två bra saker att ha i frysen.

Men men, nu är det kväll på den hundrade dagen i isolering och jag ska fira med att se Captain America Civil War. 

Och ingen Anders Wallensten på dagens pressträff trots att Tegnell gått på semester.


Inga kommentarer: