torsdag, maj 25, 2006

En bra dag

Trots förkylningen får jag nog säga att det här har varit en bra dag.

Fikat med C var trevigt och roligt.

Att bli godkänd på en kurs är alltid trevligt, speciellt som examinationsuppgiften jag lämnade in inte tillhör något av mina bättre alster.

Jag har gjort en hel del ändringar i min uppsats och har skrivit ut hela uppsatsen nu. Ska strax gå hem för att läsa den och se över analysen och diskussionen. Sedan behöver jag bara fixa till försättsbladet, sammanfattning och abstract kvar innan jag ska skicka in skiten till examinatorn.


Snart är jag KLAAAR!!!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Oj, det var länge sen jag satt och skrev sånt! Men nu är det å andra sidan annat jag sitter och skriver...
Mitt sista "paper" skrev jag sommaren -95 om samtalsmetodik. Tror inte att jag kommer att gå fler univ.kurser.

Bambi sa...

Skönt att du snart är klar!