fredag, maj 12, 2006

Vårkonsert med SKÖN

Så har jag då varit på vårkonsert med SKÖN.

Det var verkligen kul att träffa körfolket igen
Extra roligt var det när jag kom och bara killarna var i salen.
E och M såg ärligt glada ut och E gav mig till och med en kram. R såg mest lite nervös ut (stackarn, vad skulle elaka Vonkis hitta på...) men pressade fram ett hej. Kill-J var inte där men när han kom fick jag inget hej i alla fall...

Sedan stod jag i kassan och då blev det lite extra roligt igen nå tjej-J och A (även kallad puckot) kom. De såg lika nervösa ut som R gjorde tidigare. Men jag hälsade dem välkomna och frågade om de skulle betala för student eller icke-student. Jag var med andra ord mot dem som jag var mot alla andra som kom för att lyssna på konserten.

För tjej-J har ju fortfarande inte informerat mig att hon tycker att situationen är jobbig, det är ju något hon sagt till K, men inte till mig.

Åter till konserten.

Kören sjöng flera av mina favorit sånger, bland annat "The bog" och även om det var lite svajigt på en del ställen är det ett sånt go i kören att det inte gör något alls.

Inga kommentarer: