onsdag, maj 31, 2006

Irriterande

Jag måste ju bara få skriva av mig lite kring min d-uppsats (examensarbete) också.

För en vecka sedan såg jag verklgien ljuset i tunneln. Fredagen skulle jag ägna mig åt att läsa igenom analuysen och skriva ner de ändringar i den jag behöver göra efter att jag har ändrat i själva texten. Lördagen tänkte jag sitta i skolan och skriva in dessa ändrignar. Söndagen var tänkt att gå till att fixa försättsbladet samt skriva sammanfattnign och abstract.

Hur mycket av detta tror ni att jag fått gjort?

Just det.

Ingenting.
För jag har ju legat sjuk.
Så himla typiskt. Jag ska gå till skolan någon timme efter jobbet idag för att i alla fall få något gjort. Hur det blir i morgon beror lite på hur jag mår. Vill inte ta ut något i förskott.


Det var det
Nu känns det genast lite bättre. :-)

Inga kommentarer: