söndag, maj 07, 2006

Ut i solen

Det ser ut att bli ännu en fantastisk dag!

E och jag ska träffas nu på morgonen och sätta oss i gräset någon timme, så jag tänker göra ett nytt försök med kameran.

Annars då?

Buffy får jag spela in och spara tills jag kommer tillbaka från solen men det gör ju inget. Det är ju inte som att jag missar Spike, jag behöver ju bara vänta på det gottiga ett tag.

Sedan blir det uppsatsande större delen av dagen och sedan blir det TV-tittande igen.
Kl 18 är det Smallville och det måste jag ju se för James Masters, han som spelar Spike i Buffy, är ju med där nu.

Och senare är det final i Floor Filler och det får jag ju bara inte missa.
Jag hejar på Sofie, Sean och Ida.

Spike

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Uppsatsande! Spännande.... om vad?

Bloggblad sa...

Ha det så skönt i gräset. Själv tittar jag på våren inifrån idag.

Vonkis sa...

Mamselamsen
Jag skriver på en textanalys kring hur fem författare har skrivit om de svenska häxprocesserna. Det var väldigt roligt till en början men efter en massa strul med byta av handledare och dyl. vill jag bara få arbetet rättat och klart just nu.

Bloggblad
Det var verkligen härligt i gräset och solen. Nu har jag fått liteenergi till att sitta inne resten av dagen.

Anonym sa...

*dreggel* Ps. Säg inget till Niclas.

Anonym sa...

imorgon ska mattias ta ledigt och ikväll ska vi se mission impossible på bio.... kan bli en erfarenhet..... många kramar till dig

Anonym sa...

skulle ju oxå fråga om spike är lika snygg i smallville

Vonkis sa...

Lillhyster
Hälsa kusinen.
I Smallville är James mörkhårig, men det fungerar bra det med...

*suckar djupt*