torsdag, maj 18, 2006

Gud hör bön!

I tisdags tog jag upp ett mycket tungt böneämne på bönegruppen.

Jag hade fått veta att jag ska jobba kväll på midsommarafton och om man jobbar fredagkväll inom äldreomsorgen brukar det innebära att man jobbar resten av helgen också.

Jag vill jobba midsommarhelgen eftersom det ger så bra betalt. Problemet är bara att schemat är så att man jobbar var annan helg. Att jobba midsommarhelgen innebär med andra ord att även jobba helg vecka 27 och jag ska ju på konsert med Deoeche Mode 1/7 (fredag vecka 27!).



Mitt böneämne var att jag ska jobba hela midsommarhelgen och att jag skulle hitta någon att byta depeche-helgen med.

I går fick jag mitt schema.

Jag jobbar hela midsommarhelgen.

Vecka 27 är jag ledig fredag och börjar jobba kl. 13.00 på lördagen.

Inga kommentarer: