fredag, oktober 02, 2009

Hade inte tänkt skriva något

Välkommen till IdolBloggen

Men måste göra det ändå.

Hur i hela friden kunde Camilla gå vidare till idolfinalen? Hur?

HUR???

Visst att de inte fick ändra de arrangemang som redan var klara men hur tänker människan? Om jag vet att jag, eventuellt, har två chanser att ta mig till veckofinalerna, varför i hela friden göra två exakt likadana arrangemang, som dessutom suger hästb***e?

Why Olga?

Why???

För det får inte vara så illa att hon gick vidare på sympatiröster efter gårdagens blackout.

LilleRille
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Andelieb sa...

Jag misstänker att hon håller på att göra en Peppe Eng...
För övrigt stör jag mig något fruktansvärt på Rabihs flåsljud som han har mellan stroferna. Vet inte om han av någon anledning släpper ut den luft som finns kvar i lungorna eller panik-andas för att hinna med nästa ton men fult låter det i alla fall. Och inte fick jag säga tack och hej till honom heller både han och Camilla vidare. *suck*

Vonkis sa...

Andelieb
Jag med!
Varför stöna ut den sista luften så där? OCh varför i hela friden kan han inte hålla en endaste ton rak? Hade inte gråtit om Rabih eller Camilla åkt ikväll.

Andelieb sa...

Sannerligen. Gråter dock en skvätt över den fina sången hallelujah som ikväll fördes till slakt på bästa sändningstid. (Kunde man inte ha varnat känsliga tittare åtminstone?)

Vonkis sa...

Andelieb
Vi får skicka ett argt brev, ja, brev, till Tittarombudsmannen.