lördag, oktober 10, 2009

Tänk om, uppdaterad

Välkommen till GrisBloggen

Tydligen måste anställda i Marks kommun vaccinera sig, annars kan de riskera att bli av med jobbet. Är det verkligen alla anställda som måste vaccinera sig? Det verkar som att det är de inom äldreomsorgen kravet gäller.

Oavsett om det gäller alla eller inte tycker jag att det är att gå för långt att tvinga folk att vaccinera sig.

Jag våndades så otroligt mycket innan jag bestämde mig för att ta sprutan, är ju så jäkla spruträdd. Vet inte hur jag hade mått om chefen hade kommit och sagt att jag måste ta sprutan.

Att tvinga folk att spruta in främmande substanser i kroppen, nej, det kan inte vara rätt väg att gå.
------------
Har läst samma nyhet på sr.se och surprise surprise, det var inte lika svartvitt som man kan tro om man bara läser det expressen skrivit.

LilleRille
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: