lördag, oktober 17, 2009

Sällar mig inte till majoriteten

Välkommen till IdolBloggen

Nej, jag fattar inte hur Rabihs framträdande i gårdagens Idol, är det bara jag som stör mig helt infernaliskt på att så gott som varenda strof han sjunger slutar med ett stön? Jag säger inte att Rabih var sämst igår men han var verkligen inte bäst heller.

Another day is gonehhhhh
I'm still all alonehhhhhhhh
How could this behhhhhh
You're not here with mehhhhhh

Inte min kopp te.

Heja Reza!!!

LilleRille
Free Dawit Isaak

12 kommentarer:

Aggie sa...

Godmorgon Vonkis. Hoppas allt är bra..:)

Vonkis sa...

Aggei
Godermorgon på dig med. Allt är bra, laddar för fullt vid datorn, nu är fanfaren fanfarad så det är bara att sätta igång.

Aggie sa...

Låter bra det. Då börjar vi väl med Chaplin då..:)

Aggie sa...

Casablanka och As time goes by. Kanske inte så svårt..

Vonkis sa...

Aggie
Har ett kryssinlägg nu :-)
Vart skulle aset in?

Vonkis sa...

as:et skulle det ju stå...

Aggie sa...

Lodrätt 4

Vonkis sa...

Tack

Aggie sa...

GLÖM ej bort det finns rosor...:)

Vonkis sa...

Aggie
Tack
Men titta in här

Anonym sa...

Reza är helt klart bäst! Hon kommer att växa, förvànar mig inte om hon kommer till final! Hon är den klart mest stabila av alla! Heja Reza!!!!

/Miyala

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
Ja, om hon inte gör någon jättetabbe blir jag förvånad om hon inte är med i finalen i vinter.

Fick Annie tag på dig?