lördag, oktober 09, 2010

De flesta verkar ändå ha lite stolthet

Välkommen till KändisBloggen

Det är bara att erkänna, jag har sett några avsnitt av Celebrity rehab with Dr. Drew. Mellan varven har jag perioder då jag inte kan sova och då har det blivit att jag har tittat på det där hemska programmet ibland men det är absolut inget jag är stolt över. Kändisar av lägre rang som blottar sig i TV, som ligger utslagna på golvet, har frossa, spyr och sliter med sina spöken.

Det är väl bra att man vill ta tag i sitt missbruk men att göra det i TV?

Kanske borde de söka hjälp för sitt behov av att synas till vilket pris som helst i stället.

Nu har tydligen femman planer på att göra en svenska variant och jag förstår att de har svårt att få några att ställa upp. Det är väl en sak att prata om sitt missbruk, men att gå igenom en avgiftning inför publik.

Och så verkar det att deltagarna i den svenska varianten får välja vad de ska behandlas för, Jackie Ferm ska tydligen gå ”mer åt alkoholhållet”...

tar mig för pannan

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet Expressen SvD


FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: