tisdag, oktober 12, 2010

Mot beach 2012, träning

Välkommen till 2012Bloggen

Kors i taket.

Idag har jag tränat, trots att jag enligt tidigare var-annan-vecka-tränings-mönster inte borde ha kommit iväg till Friskis alls den här veckan, var ju iväg två gånger förra veckan. Så kan det gå.

15+20 minuter på crosstrainer och band gav 4,5 km och 234 kcal.

Dessutom, håll i er nu, gick jag från jobbet till träningen, en sträcka på inte riktigt 3 kilometer.

OCH jag kom ihåg stegräknaren idag och enligt den har jag gått 11070 steg.

Nu får vi se hur länge det här håller i sig...

Sedan vet jag inte vilket resultat det här ger på vägningen på torsdag. Igår hade vi studiedag, vi åt ute. Efter jobbet åkte jag till IKEA och åt där och idag har vi också haft studiedag och vi åt ute igen så mat och träning går nog på ett ut.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

7 kommentarer:

Cecil sa...

Duktiga du!!!! Kramar!!!

Den förvånade pappan sa...

Om du hade knappt 3 km till träningen kan väl inte din stegräknare visa 1170?? Då tar du STORA kliv!! :-)

Vonkis sa...

Cecil
Tackar :-)

Den förvånade pappan
Var nog lite otydlig. Hade haft stegräknare på mig hela dagen :-)

Vonkis sa...

Oj, det skulle även stå 11070 steg...

Vonkis sa...

Så, då var stegen rättade!

Den förvånade pappan sa...

Precis, 11070 var betydligt mer logiskt!

Vonkis sa...

Den förvånade pappan :-)