tisdag, mars 21, 2017

Den som väntar på något gott

Välkommen till VäntaBloggen

Jag älskar zombiefilmer och zombieserier så ni förstår nog hur lycklig jag blev när The Walking Dead startade. Äntligen en riktigt bra serie om zombies, ett avsnitt att njuta av i veckan under vintern och våren. Den här säsongen har jag dock testat något nytt.

Jag tyckte, precis som många andra, att säsongspremiären var rätt brutal så jag behövde en liten paus. Den blev längre än jag räknat med. När jag hade hoppat över två avsnitt och var sugen på att börja titta igen tänkte jag att det vore intressant att se hur länge jag skulle kunna hålla ut. Och nu har jag nått min gräns. Att inte veta hur det gått för Rick, Michonne, Daryl och Carol. Tänk om någon av dem dött!

Så i helgen ska jag titta ikapp på den här säsongen. Och Det är ju fördelen med att spara på avsnitten, nu blir det en härlig binge-watching!


#Blogg100
21/100
Antal giraffkalvar födda - 0

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: